Átalakítási munkálatok miatt, ideiglenesen ZÁRVA, kérem keressen emailben: kopetextilia@gmail.com, vagy telefonon:+36704554753 Köszönöm!

Tudnivalók

Tartalmi oldal

 

A vásárlás menete:

- A vásárlás megkezdése: a vásárlást elegendő az első termék kiválasztásával, a termék képe alatti "Kosár" gomb megnyomásával elkezdeni.

- A termék kiválasztása: először a Vevő kiválasztja a számára megfelelő terméket, majd kiválasztja annak méretét és ahhoz tartozó darabszámot, majd a "Kosár" ikonra kattint. Más termékeknek vagy ugyanannak a terméknek más darabszámban vagy méretben történő megvásárlása esetén, vissza lehet lépni a termékhez, ahol a fentiek szerint a kosárba helyezhetőek az egyéb megvásárolni kívánt termékek.

- Kiválasztott termékek áttekintése: A kívánt termékek kiválasztása után a honlapon a "Kosár megtekintése" ikonra kattintva ellenőrizhetőek a kiválasztott termékek és azok mennyisége. A kosár tartalma a listában szereplő darabszámokat jelző mező +/- gombjának megnyomásával változtatható. A változásokat a "Kosár frissítése" gomb lenyomásával kell véglegesíteni.

- Kiszállítási mód és kiszállítási cím megadása:
Vevő a következő szállítási módok közül választhat:

  • MPL Futárszolgálat
  • Posta Pont, Csomagautomata, MOL PONT
  • FOXPOST
  • személyes átvétel

Személyes átvétel választása esetén a termék átvétele előre egyeztetett időpontban történik a vevő által választott időpontban. Az átvételre csak az után van lehetőség, ha a Virgonc Kópé Textil és Szobadekor KFT emailben visszaigazolta, hogy a termék átvehető.

Személyes átadás határideje: XXII. kerület Pedellus utca 52/a utcában a termék elkészültét (ha készleten van akkor megrendelését) követő 3 munkanap reggel 9 és délután 18 óra között lehetséges. Ezekre a határidőkre azért van szükség, hogy a webáruház át tudja szállítani a megrendelt terméket az egyes átadópontokra.

Személyes átvétel menete: 

  • Megrendelés
  • Gyártás (7-14 nap)
  • Megrendelés összeállítása csomagba
  • időpontegyeztetés

A megrendelt termék átvételi pontra való szállítását követően az Eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a Vevővel időpontegyeztetés végett. Amennyiben a Vevő nem válaszol megkeresésére, minimum még egy alkalommal próbát tesz az időpontegyeztetésre. Amennyiben az első időpontegyeztető levél elküldésétől számított 10 munkanapon belül a Vevő nem reagál a megkeresésére, Eladó figyelmeztető levelet küld neki, majd 20 nap elteltével törli a megrendelést a rendszerből.

  • Személyes átvétel: A webáruházban történő vásárláskor csak magyarországi szállítási cím adható meg. A rendszer az első vásárláskor megadott szállítási címet adja meg alapértelmezettként. Amennyiben a Vevő ettől eltérő címre szeretné kérni a kiszállítást (pl.: ajándékozás esetén), akkor itt meg tudja adni a kívánt címet. A számlát a módosított szállítási cím esetén is a csomaggal/levéllel együtt küldjük. A kiszállításra vonatkozó részletes szabályok és a vállalt határidők külön tételként szerepelnek.

- Fizetési mód megadása: a Vevő minden esetben előre utalással - közvetlen banki utalással - véglegesítheti a megrendelését. Ennek során a megrendelt termék(ek) ellenértékét, illetve szállítási költségét a Vevő az Eladó által megadott bankszámlaszámra előzetes utalással egyenlíti ki. Eladó ebben az esetben akkor fogadja el a megrendelést, ha az adott összeg a számlájára megérkezett. Az utalás sikerességéről az Eladó külön nem tájékoztatja a Vevőt. Amennyiben a visszaigazoláson a megadott összeg 3 munkanapon belül nem érkezik meg Eladó bankszámlájára, úgy az értesíti a Vevőt az utalás hiányáról. Ha ennek ellenére nem történik befizetés, úgy a rendelés beérkezésétől számított 20 munkanap elteltével az Eladó törli a megrendelést rendszeréből.

A Vevő hibájából át nem vett és visszaküldött csomagok/levelek esetén a visszaszállítási díjat az Eladó a Vevőre terheli. Az Eladó/Levelet kizárólag a visszaszállítási díj és az ismételt kiszállítás ellenértékének előre történő kifizetése esetén küldi el újra.

- Megrendelő adatainak megadása: A Vevő a megrendelés ezen fázisában köteles megadni személyes vagy cégadatait. Itt véglegesíthető a megrendelés és ha úgy rendelkezik a regisztráció is. A megrendelés adatainak összesítése után még lehetőség van az adatok áttekintésére, illetve szükség esetén annak módosítására is. Amennyiben mindent rendben talál a Vevő a "Rendelés" gomb megnyomásával küldheti el megrendelését feltéve, hogy az "Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket" átolvasta rendelés előtt és kipipálta a négyzetet, hogy azokat maradéktalanul elfogadja. A rendszer a megrendelést addig nem tekinti érvényesnek, még az meg nem történik. Ezután megjelenik egy újabb oldal, ahol a Vevő visszajelzést kap arról, hogy sikeresen elküldte a megrendelést, illetve, ha a rendszer hibát észlel a kitöltésben, akkor erre figyelmeztet, és lehetőséget ad a hibák kijavítására.

- A megrendelés visszaigazolása: sikeres rendelés elküldése esetén legfeljebb 24 órán belül Vevő visszaigazolást kap az általa előzetesen, a regisztráció során megadott email cím egyikére. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelési tételeket, bruttó fizetendő összeget a kiszállítási díjjal együtt, valamint a megrendelés azonosítót. Az Eladó által kínált várható szállítási idő a megrendeléstől számított 10 munkanap.  Vevő fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést részben vagy egészben visszautasítsa.

Megrendelés lemondása

A megrendelés lemondható a megrendelés elküldését követő munkanap 11 óráig e-mailben, a kopetextil@gmail.com címen. Banki átutalás esetén a kifizetett összeget az Eladó visszautalja.

A megrendelés elküldését követő munkanap 11 óra után érkező lemondásra irányuló kísérletet az Eladónak nem áll módjában teljesíteni, s a megrendelt terméket mindenképp kiszállításra bocsátja. Ez esetben a "Vásárlástól való elállás joga és a csere igénylés" pont szerint a Vevő elállhat a szerződéstől vagy termékcserét kezdeményezhet az átvételt követő 14 naptári napon belül.

Kedvezmények, Akciós termékek

Az Eladó saját hatáskörében adhat kedvezményeket a különböző termékekre, ill. Vevőknek.

Akciós termékek esetén az akció a megadott határidőig és/vagy a készlet erejéig tart. Az akciós árak megjelölése külön kiemeléssel történik (az eredeti ár áthúzása mellett).

Az Eladó bizonyos termékek együtt vásárlása kapcsán, vagy az adott vásárlási érték elérése esetén külön kedvezményt biztosít, melyről a Webáruház kiemelt oldalin részletesen tájékoztatja vásárlóit. A kedvezményprogramok időszakos jellegűek, és visszavonásig érvényesek. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor visszavonjon egy kedvezményt, vagy módosítson a kedvezményprogramok feltételein. A kedvezmények igénybevételéhez a feltételek teljesülésének ill. a kedvezményes vásárlásnak a program érvényességi idején belül kell teljesülnie.

Választható szállítási módok ismertetése, határidők és költségek
  • Szállítás külső szolgáltatóval a feltüntetett árakon.
  • Személyes átvétel a megadott pontokon a megadott idő intervallumban – ingyenes.

A szállítás költsége a rendelés végösszegéhez adódik.

MPL FUTÁRSZOLGÁLAT: A Vevő választhatja a termék(ek) házhoz szállítását MPL Futárszolgálattal, mely aláírás ellenében vehető át a postától. A címzett távolléte esetén a Posta értesítőt hagy arról, hogy a küldemény melyik postafiókban vehető át. A Posta a feladástól számított 2 munkanapon belül vállalja a kézbesítést.

POSTAPONT, AUTOMATA, FOXPOST: A Vevő kérheti, hogy a Posta által (ill. Foxpost esetén a vatera által) üzemeltetett automaták egyikében kívánja átvenni csomagját. Az átvételi pont kiválasztása a rendelés leadásakor történik meg. A Posta vállalja, hogy a csomag a feladástól számított 2-4 munkanapon belül átvehető lesz, erről SMS-ben értesíti a vásárlót.

Információk a küldemény átvételéről: A megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló levélben szereplő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a küldemény tartalmazza, hacsak a Vevő kifejezetten nem kéri a számla szállítási címtől eltérő címre történő kiszállítását. Amennyiben a Vevő kézbesítéskor a csomagoláson sérülést észlel, az átvételt jegyzőkönyv felvétele mellett megtagadhatja, és ez esetben a posta visszaszállítja az Eladóhoz a küldeményt. Utólagosan, jegyzőkönyv nélküli reklamációt, a csomagolás sérülésével kapcsolatban Eladó nem fogad el.

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy jelen szerződés a megadott szállítási határidővel betartsa, amely azonban csak tájékoztató jellegű, és az Eladó a határidőn túli szállításért nem felel.

Ha a küldemény nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. A vizsgálat lezárása előtt az Eladó a Vevő által kifizetett összeg visszatérítésére nem kötelezhető.

 Online ügyfélszolgálat

Kérdése van?

Kollégánkat eléri a Skypeon keresztül!

Skype hívás