Átalakítási munkálatok miatt, ideiglenesen ZÁRVA, kérem keressen emailben: kopetextilia@gmail.com, vagy telefonon:+36704554753 Köszönöm!

ÁSZF

Általános Szerződési és felhasználási feltételek

Üdvözöllek a Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció webáruházában, Kérlek vásárlás előtt figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket, amennyiben minden pontjával egyetértesz, azt tekintsd kötelező érvényűnek magadra nézve.

  • Általános szerződési és felhasználási feltételek

1.Bevezetés:
Aki a www.kopetextil.superwebaruhaz.hu webáruházban regisztrációval vagy anélkül böngészik, köteles az alábbiakban olvasható Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (továbbiakban ÁSZF) vonatkozó rendelkezései szerint eljárni.
A webáruházban az a Felhasználó vásárolhat, aki megadja a vásárláshoz szükséges információkat és elfogadja a jelen információkat és elfogadja a jelen ÁSZF –et.
A megrendelés elküldésével ill. annak visszaigazolásával a 45/2014. (III.26) Kormány rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és a Virgonc Kópé textil és dekoráció kft. (továbbiakban Eladó) között, mely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.

  1. Eladó adatai:
    Név: Virgonc Kópé textil és szobadekoráció KFT
    Székhelye: 1221 Budapest, Pedellus utca 52
    Képviselője: Garai Mónika
    Telefonszáma: +36704554753
    Elektronikus cím: garaim@gmail.com
    Cégjegyzékszáma:
    Cégbejegyzés dátuma:
    Bankszámlaszáma:
    Statisztikai számjele:
    Adószáma:
    Illetékes cégbíróság:
    Bejegyzés száma:
    Adatkezelés nyilvántartási száma:
    Az eladó által üzemeltetett webáruház elérhetősége: www.kopetextil.superwebaruhaz.hu
    Webáruház email címe: kopetextil@gmail.com
    Weboldal tárhelyszolgáltatója:
    Az eladót, mint kereskedelmi tevékenységet végzőt Budapest XXII. kerület Önkormányzat Jegyzője tartja számon.
  2. Webáruház termékei
    Baba és gyermek textíliák és szobadekorációk illetve kapcsolódó szolgáltatások

A termékek részletes leírása az adott árucikk információs oldalán található meg: ár, anyagösszetétel, anyagkezelési útmutató, terméktulajdonság, szín-, és mintainformációk (szöveges és képi formában). Eladó külön csomagolási díjat nem számít fel. A szállítási költségek a vevőt terhelik, és a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többletköltségként szerepelnek.
Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja azzal, hogy egy adott rendelés esetén az az ár az irányadó, mely rendelés pillanatában a Webáruházban szerepel, és amelyet a vevő által elküldött rendelés tartalmaz.

4.Regisztráció és hírlevél feliratkozás
A webáruház kínálata regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészhető. A vásárlás során lehetőség nyílik saját fiók létrehozására, mely a későbbi visszatérésekor a rendelések nyomonkövetését teszi lehetővé. A Felhasználó a regisztrációval elfogadja a Webáruház Adavtédelmi szabályait. Bejelentkezni a regisztrációkor megadott felhasználói név és jelszó megadása után, a "Bejelentkezés" linkre kattintva lehetséges. Itt tudja módosítani személyes adatait, jelszavát, számlázási és szállítási címét, valamint itt láthatja a korábbi megrendeléseit. A folyamatban lévő megrendelések összefoglalóját a "Kosár" felületen nézheti meg.

A regisztrációnál a kötelezőként megjelölt adatok hiányos kitöltése esetén az Eladó a regisztrációt nem fogadja el. Az Eladó semmilyen formátumban nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A regisztrációnál önkéntesen megadható adatok azt a célt szolgálják, hogy később az Eladó a megadott információk alapján személyre szabottan tudja a Felhasználót tájékoztatni a kínálatról és akciókról, amennyiben feliratkozik hírlevelünkre.

A hírlevélre történő feliratkozás teljesen önkéntes és ingyenes. Feliratkozni az "Elérhetőségeink" menüpont alatt lehetséges, a "Feliratkozom" gomb megnyomásával, mellyel egyidejűleg a Felhasználó elfogadja a Webárúház adatvédelmi szabályait. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécén található "Leiratkozom a hírlevélről" link megnyomásával lehetséges.

  1. Rendelés menete
    - A vásárlás megkezdése: a vásárlást elegendő az első termék kiválasztásával, a termék képe alatti "Kosár" gomb megnyomásával elkezdeni.

- A termék kiválasztása: először a Vevő kiválasztja a számára megfelelő terméket, majd kiválasztja annak méretét és ahhoz tartozó darabszámot, majd a "Kosár" ikonra kattint. Más termékeknek vagy ugyanannak a terméknek más darabszámban vagy méretben történő megvásárlása esetén, vissza lehet lépni a termékhez, ahol a fentiek szerint a kosárba helyezhetőek az egyéb megvásárolni kívánt termékek.

- Kiválasztott termékek áttekintése: A kívánt termékek kiválasztása után a honlapon a "Kosár megtekintése" ikonra kattintva ellenőrizhetőek a kiválasztott termékek és azok mennyisége. A kosár tartalma a listában szereplő darabszámokat jelző mező +/- gombjának megnyomásával változtatható. A változásokat a "Kosár frissítése" gomb lenyomásával kell véglegesíteni.

- Kiszállítási mód és kiszállítási cím megadása:
Vevő a következő szállítási módok közül választhat:

  • MPL Futárszolgálat
  • Posta Pont, Csomagautomata, MOL PONT
  • FOXPOST
  • személyes átvétel

Személyes átvétel választása esetén a termék átvétele előre egyeztetett időpontban történik a vevő által választott időpontban. Az átvételre csak az után van lehetőség, ha a Virgonc Kópé Textil és Szobadekor KFT emailben visszaigazolta, hogy a termék átvehető.

Személyes átadás határideje: XXII. kerület Pedellus utca 52/a utcában a termék elkészültét (ha készleten van akkor megrendelését) követő 3 munkanap reggel 9 és délután 18 óra között lehetséges. Ezekre a határidőkre azért van szükség, hogy a webáruház át tudja szállítani a megrendelt terméket az egyes átadópontokra.

Személyes átvétel menete: 

  • Megrendelés
  • Gyártás (7-14 nap)
  • Megrendelés összeállítása csomagba
  • időpontegyeztetés

A megrendelt termék átvételi pontra való szállítását követően az Eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a Vevővel időpontegyeztetés végett. Amennyiben a Vevő nem válaszol megkeresésére, minimum még egy alkalommal próbát tesz az időpontegyeztetésre. Amennyiben az első időpontegyeztető levél elküldésétől számított 10 munkanapon belül a Vevő nem reagál a megkeresésére, Eladó figyelmeztető levelet küld neki, majd 20 nap elteltével törli a megrendelést a rendszerből.

  • Személyes átvétel: A webáruházban történő vásárláskor csak magyarországi szállítási cím adható meg. A rendszer az első vásárláskor megadott szállítási címet adja meg alapértelmezettként. Amennyiben a Vevő ettől eltérő címre szeretné kérni a kiszállítást (pl.: ajándékozás esetén), akkor itt meg tudja adni a kívánt címet. A számlát a módosított szállítási cím esetén is a csomaggal/levéllel együtt küldjük. A kiszállításra vonatkozó részletes szabályok és a vállalt határidők külön tételként szerepelnek.

- Fizetési mód megadása: a Vevő minden esetben előre utalással - közvetlen banki utalással - véglegesítheti a megrendelését. Ennek során a megrendelt termék(ek) ellenértékét, illetve szállítási költségét a Vevő az Eladó által megadott bankszámlaszámra előzetes utalással egyenlíti ki. Eladó ebben az esetben akkor fogadja el a megrendelést, ha az adott összeg a számlájára megérkezett. Az utalás sikerességéről az Eladó külön nem tájékoztatja a Vevőt. Amennyiben a visszaigazoláson a megadott összeg 3 munkanapon belül nem érkezik meg Eladó bankszámlájára, úgy az értesíti a Vevőt az utalás hiányáról. Ha ennek ellenére nem történik befizetés, úgy a rendelés beérkezésétől számított 20 munkanap elteltével az Eladó törli a megrendelést rendszeréből.

A Vevő hibájából át nem vett és visszaküldött csomagok/levelek esetén a visszaszállítási díjat az Eladó a Vevőre terheli. Az Eladó/Levelet kizárólag a visszaszállítási díj és az ismételt kiszállítás ellenértékének előre történő kifizetése esetén küldi el újra.

- Megrendelő adatainak megadása: A Vevő a megrendelés ezen fázisában köteles megadni személyes vagy cégadatait. Itt véglegesíthető a megrendelés és ha úgy rendelkezik a regisztráció is. A megrendelés adatainak összesítése után még lehetőség van az adatok áttekintésére, illetve szükség esetén annak módosítására is. Amennyiben mindent rendben talál a Vevő a "Rendelés" gomb megnyomásával küldheti el megrendelését feltéve, hogy az "Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket" átolvasta rendelés előtt és kipipálta a négyzetet, hogy azokat maradéktalanul elfogadja. A rendszer a megrendelést addig nem tekinti érvényesnek, még az meg nem történik. Ezután megjelenik egy újabb oldal, ahol a Vevő visszajelzést kap arról, hogy sikeresen elküldte a megrendelést, illetve, ha a rendszer hibát észlel a kitöltésben, akkor erre figyelmeztet, és lehetőséget ad a hibák kijavítására.

- A megrendelés visszaigazolása: sikeres rendelés elküldése esetén legfeljebb 24 órán belül Vevő visszaigazolást kap az általa előzetesen, a regisztráció során megadott email cím egyikére. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelési tételeket, bruttó fizetendő összeget a kiszállítási díjjal együtt, valamint a megrendelés azonosítót. Az Eladó által kínált várható szállítási idő a megrendeléstől számított 10 munkanap.  Vevő fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést részben vagy egészben visszautasítsa.

  1. Megrendelés lemondása

A megrendelés lemondható a megrendelés elküldését követő munkanap 11 óráig e-mailben, a kopetextil@gmail.com címen. Banki átutalás esetén a kifizetett összeget az Eladó visszautalja.

A megrendelés elküldését követő munkanap 11 óra után érkező lemondásra irányuló kísérletet az Eladónak nem áll módjában teljesíteni, s a megrendelt terméket mindenképp kiszállításra bocsátja. Ez esetben a "Vásárlástól való elállás joga és a csere igénylés" pont szerint a Vevő elállhat a szerződéstől vagy termékcserét kezdeményezhet az átvételt követő 14 naptári napon belül.

  1. Kedvezmények, Akciós termékek

Az Eladó saját hatáskörében adhat kedvezményeket a különböző termékekre, ill. Vevőknek.

Akciós termékek esetén az akció a megadott határidőig és/vagy a készlet erejéig tart. Az akciós árak megjelölése külön kiemeléssel történik (az eredeti ár áthúzása mellett).

Az Eladó bizonyos termékek együtt vásárlása kapcsán, vagy az adott vásárlási érték elérése esetén külön kedvezményt biztosít, melyről a Webáruház kiemelt oldalin részletesen tájékoztatja vásárlóit. A kedvezményprogramok időszakos jellegűek, és visszavonásig érvényesek. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor visszavonjon egy kedvezményt, vagy módosítson a kedvezményprogramok feltételein. A kedvezmények igénybevételéhez a feltételek teljesülésének ill. a kedvezményes vásárlásnak a program érvényességi idején belül kell teljesülnie.

  1. Választható szállítási módok ismertetése, határidők és költségek
  • Szállítás külső szolgáltatóval a feltüntetett árakon.
  • Személyes átvétel a megadott pontokon a megadott idő intervallumban – ingyenes.

A szállítás költsége a rendelés végösszegéhez adódik.

MPL FUTÁRSZOLGÁLAT: A Vevő választhatja a termék(ek) házhoz szállítását MPL Futárszolgálattal, mely aláírás ellenében vehető át a postától. A címzett távolléte esetén a Posta értesítőt hagy arról, hogy a küldemény melyik postafiókban vehető át. A Posta a feladástól számított 2 munkanapon belül vállalja a kézbesítést.

POSTAPONT, AUTOMATA, FOXPOST: A Vevő kérheti, hogy a Posta által (ill. Foxpost esetén a vatera által) üzemeltetett automaták egyikében kívánja átvenni csomagját. Az átvételi pont kiválasztása a rendelés leadásakor történik meg. A Posta vállalja, hogy a csomag a feladástól számított 2-4 munkanapon belül átvehető lesz, erről SMS-ben értesíti a vásárlót.

Információk a küldemény átvételéről: A megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló levélben szereplő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a küldemény tartalmazza, hacsak a Vevő kifejezetten nem kéri a számla szállítási címtől eltérő címre történő kiszállítását. Amennyiben a Vevő kézbesítéskor a csomagoláson sérülést észlel, az átvételt jegyzőkönyv felvétele mellett megtagadhatja, és ez esetben a posta visszaszállítja az Eladóhoz a küldeményt. Utólagosan, jegyzőkönyv nélküli reklamációt, a csomagolás sérülésével kapcsolatban Eladó nem fogad el.

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy jelen szerződés a megadott szállítási határidővel betartsa, amely azonban csak tájékoztató jellegű, és az Eladó a határidőn túli szállításért nem felel.

Ha a küldemény nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. A vizsgálat lezárása előtt az Eladó a Vevő által kifizetett összeg visszatérítésére nem kötelezhető.

  1. Vásárlástól való elállás joga és a csere igénye
  • Közös szabályok: A Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy kérheti a termék kicserélését. A Vevő a 45/2014. (III.26) Kormány rendelet 29. paragrafus c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetén, melyet az Eladó a Vevő utasítása alapján vagy kifizetett kérésre állított elő, vagy olyan termék esetében, melyet egyértelműen a Vevő személyére szabták. A Vevő az Eladó a "Panaszkezelés és szavatosság" pontban megjelölt címekre - postai ajánlott küldeményként vagy emailben - a fenti határidőben eljuttatott írásos nyilatkozatával gyakorolhatja elállási jogát vagy kérheti a termék cseréjét. Az elállási jog gyakorlásával vagy csere igényével kapcsolatban a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A megrendelt terméket a Vevő postai úton juttathatja vissza az Eladó címére, egy levélben megírt indoklás, valamint a vásárlást igazoló számla vagy annak másolata kíséretében, a rendelési azonosító feltűntetésével. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vevőt terhelik, igy az úgy nevezett portós (utánvétes) küldeményeket az Eladónak nem áll módjában átvenni. Kiemelten ügyeljenek a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!  A küldemény cégünkhöz való beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül annak kibontása ill. a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetre későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (pl.: visszaküldött árú sérült vagy hiányos).
  • Elállási jog: a Vevő a 45/2014 (III.26) Kormány rendelet 29.paragrafus c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Eladó és a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak. Ha a Vevő az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl.: postán, email útján) az alábbi címre: Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció KFT, 1221 Budapest Pedellus utca 52 vagy mailben a kopetextil@gmail.com címre). Ebből a célból felhasználhatja a melléklet elállási/felmondási nyilatkozat mintát (Lásd lent). Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítéshez Eladó az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.  Vevő köteles az eladó számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevőt terheli. A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

  • Csere igénylése: Az Eladó kizárólag olyan termék cseréjét vállalja, amely teljesen új, bontatlan, sérülés és foltmentes. Csere csak megegyező vagy nagyobb összegű termékre történhet, alacsonyabb összegű termékre nem. Nagyobb összegű csere esetén Vevő a különbözetet köteles Eladónak megfizetni, melyről Eladó előzetesen írásban tájékoztatást ad. Csere igénylése esetén az eladó a termék visszaérkezését követő 10 munkanapon belül intézkedik az új termék kiszállítása iránt.
  1. Panaszkezelés és szavatossági igények
  • Panaszkezelés: A Vevő az Eladó működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatos kérdéseit, kéréseit, észrevételeit és panaszait az alábbi elérhetőségek bármelyikén közölheti az Eladóval:
    Levelezési cím: 1221 Budapest Pedellus utca 52
    Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő és szerda 9-11 óra között a +36 70 455 4753 mobilszámon
    Email: kopetextil@gmail.com
    A telefonon bejelentett panaszt az eladó azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a panasz azonnali kivizsgálására nincs lehetőség, vagy a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, az eladó a panaszt és az azzal kapcsolatos álláspontját jegyzőkönyvben rögzíti, amelynek egy példányát átadja a Vevőnek. Postai vagy elektronikus úton benyújtott panaszt az Eladó 30 napon belül köteles írásban megválaszolni. A panasz elutasítását az Eladó köteles indokolni.
  • Szavatossági igények: Az Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket ad át a Vevőnek, tehát a terméknek nincsen olyan rejtett hibája, amely egy későbbi időpontban ki fog derülni. A Vevőt a termék hibája miatt megillető szavatossági igényeire a Polgári törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet irányadó. Az elhasználódásból (pl.: mosás, vasalás) vagy nem rendeltetésszerű használatából (túl magas hőfokon mosás vagy vasalás) adódó sérülések és keletkezett hibák az elállás nem érvényesíthető. A vevő szavatossági igényét a hiba felismerését követően a lehető legrövidebb időn belül köteles az Eladóval közölni. A Vevő igényét kísérőlevélben teszi meg, melyben köteles hivatkozni az eljárás rendelési számára, valamint a kifogásolt termék pontos megnevezését, cikkszámát, feltüntetve az igényt megindokolni, és az áruval, valamint a vásárlást igazoló számlával, illetve annak másolatával együtt a megadott postacímre visszajuttatni az Eladónak. Az Eladó a bejelentés kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül felveszi a vevővel a kapcsolatot és a kapott információk alapján a bejelentéstől és annak kezeléséről jegyzőkönyvet készít, melyből egy példányt megküld a vevő számára. A vásárlást követő 6.hónap végig jelentkező hiba esetén az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a terméken. A 6 hónap leteltével azonban Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett. Hibás teljesítés esetén a Vevő az átvételétől számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, amelynek keretében elsősorban a hibás termék kijavítását vagy kicserélését követelheti. Amennyiben ezek egyikére sincsen mód, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint kérhet árleszállítását vagy elállhat a szerződéstől. Eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó kárainak Vevő általi megtérítését.
  1. Kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  • Kellékszavatosság: Vevő a Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
    Vevő - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
    Kérhet javítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a cserét nem kérné, ill.nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére Ön is kijavíttatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől eláll. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    Milyen határidővel érvényesíthető a kellékszavatossági idő?
    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határon túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a Vállalkozással szemben érvényesírheti kellékszavatossági igényét.
    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatosság jogainak érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap elmúltával azonban Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
  • Termékszavatosság:
    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatosság jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - a kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényét érvényesítheti.
    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatosság igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó adott leírásában szereplő tulajdonságokkal.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven át belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) milyen esetekben mentesül a termékszavatosság kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag mentesül a termékszavatosság alól ha bizonyítani tudja, hogy :
    - terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta illetve hozta forgalomba, vagy
    - a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
  • Jótállás
    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállásalapján?
    Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció KFT által forgalmazott termékek nem tartoznak jótállási kötelezettség alá.
    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettség alól?
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok 1. és 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A panasz vagy a szavatossági igény elutasítása esetén a Vevő az alábbi egyéb fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat:

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf.: 10
FAX: 061-488-21-86
tel.: 061-488-21-31

Pest Megyei Kormányhivatal (???)
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.:270
tel.: 061-329-7017
Fax.: 061-236-3956
e-mail.: fogyved.pestmegye@nfh.hu ill. fogyvedpestmegye@pmkh.hu

  1. Adatvédelmi nyilatkozat

A Webáruházban történő vásárlás, illetve a hírlevélre való feliratkozás regisztrációhoz kötött, melynek során a Felhasználónak meg kell adnia nevét és elérhetőségét. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul, hogy adatai az Eladó adatbázisába kerüljenek, és hogy azokat az esetleges tiltó nyilatkozat kézhezvételéig az Eladó minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül a
- webáruházban való vásárlás lebonyolítására,
- számvitel és könyvelés,
- külön regisztráció esetén hírlevél küldése,
- az Eladó termékei értékesítésével kapcsolatos marketing tevékenysége
- és az Eladót a Felhasználóval szemben megillető követelések érvényesítése
céljából felhasználhassa

Az adatok kezelését és felhasználását a Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció KFT végzi.
A regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Eladó a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, csak saját, fent megjelölt céljaira hasznosítja és harmadik félnek nem adja tovább, kivéve alvállalkozója (pl.: kézbesítő cég).
Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráció törlést kérő Felhasználó személyes adatait az Eladó max.5 munkanapon belül törli a nyilvántartásból. A Felhasználó adatai törlését, módosítását bármikor kérheti a kopetextil@gmail.com email címen.
A hírlevélre való feliratkozással a Felhasználó hozzájárul, hogy az Eladó hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön a számára, valamint értesítse új termék megjelenéséről. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy hírlevél láblécében található "Leiratkozom a hírlevélről" link megnyomásával lehetséges. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célból (IP cím, látogatás időtartama stb.) Ezen adatok az Eladó kizárólag jogszabály által adott felhatalmazás esetében adja át harmadik személy részére.
Amennyiben a Vevő és az Eladó közötti szerződés nem jön létre (pl.: vevő a rendelést később lemondta) úgy az eladó adatait nem őrzi tovább. Az Eladó, mint adatkezelő, személyes adatok védelméről szóló 1992.évi LXIII.tv. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII.tv előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a Felhasználók adatait. Az adatkezelési nyilvántartási száma: ????

  1. Weboldal használata
    A webáruház szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a Felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat kerül tárolásra.
    Ha a Felhasználó nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.
    A webáruházban történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Felhasználó felelőssége felméri azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépen tárolt adatait a behatolóktól.
    Az Eladó szabadon érvénytelennek nyilvánítja a rendelést és törölheti a regisztrációját annak a Felhasználónak, aki bármilyen formában megsérti a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Általános Feltételeket.
  2. Egyéb rendelkezések
    A webáruházban található tartalmi, grafikai elemek az Eladó szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása, más honlapba való beépítése kizárólag az Eladó előzetes és írásos (postai levélben, mailben) engedélyével lehetséges.
    A jelen Általános Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a különösen a Polgári Törvénykönyv, a távollévők kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormány rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII, tv. rendelkezései irányadóak.
    Az Eladó jogosult az Általános Feltételeket bármikor, indoklás nélkül módosítani, azzal, hogy a változások nem érintik a teljesítés alatt lévő megrendeléseket. A módosított Általános Feltételek a honlapon történő megjelenés időpontjától hatályos.
    Érvényes: 2017.06.01-től visszavonásig.

Egyéb információk
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Az Álalános Szerződési és Felhasználási Feltételek és a megkötött/kötendő szerződések nyelve magyar. A Megrendelések szerződésnek minősülnek, lebonyolításukkor az ÁSZ-ban foglalt jogok és kötelezettségek az irányadóak. A megrendeléseket analitikusan nyilvántartjuk és elektronikus formában tároljuk, melyek a Számviteli Törvényben foglaltak szerint 5 évig visszakereshetőek.

A Virgonc Kópé Textil és Szobadekoráció KFT elsősorban bébi, gyermek textíliákkal és különböző anyagból elkészített dekorációs elemekkel, azok formára igazításával foglalkozik.

 

 

 

Letöltés (PDF)

 Online ügyfélszolgálat

Kérdése van?

Kollégánkat eléri a Skypeon keresztül!

Skype hívás